2017年3月22日水曜日

Congratulations on your graduation!

YMCA Global Kindergarten・行事報告

On Sunday, March 19, 2017, we had our Graduation Ceremony for the school year 2016-2017 and nine Cub students made a step forward to a new environment.
They had many encounters and farewells through the years and those experiences brought their immeasurable memories and friends from many places in the world.
They played, studied, tried different things and explored new things together which deepened their friendship and widened their view.
Each and every one of them is so different and so special.  We do hope they will have many good encounters ahead.  Good luck to you all!


 2016年度のYMCAグローバルキンダーガーテン卒園式が3月19日(日)に執り行われました。9名の卒園生が園から巣立ち、新しい世界へと一歩を踏み出しました。
園で過ごした日々の中で、多くの出会いと別れがありました。その出会いと別れが抱えきれないほどの思い出と世界のあちこちに大切なたくさんの友達を作ってくれました。
皆で共に遊び、学び、様々なことに挑戦し、いろいろな発見をしました。共に過ごした時が、友情を深め、視野を広げてくれました。
卒園生一人一人が、特別でかけがえのない存在です。そんな素敵な皆が、より多くの素敵な出会いに恵まれますことをいつも願っています。皆の行く手にたくさんの幸せがありますように。
(YMCA Global Kindergarten 中村 礼子)